Блог eTutorium

Протистояння між семінарами і вебінарами можна порівняти з одвічною конкуренцією між білявками і брюнетками: кожна має свої характерні особливості і “родзинки”, котрі, втім, знаходять своїх поціновувачів. Ми вирішили розставити усі крапки над “і” та з’ясувати ключові відмінності вебінарів від семінарів, їх переваги та недоліки.
, Опубліковано в Статті

Інформація, інформація, інформація ... В епоху інформаційного перевантаження у ведучого онлайн-заходу зростає ризик залишитися непоміченим, незрозумілим, недочутим. Тут і починається справжня «битва за увагу аудиторії»
, Опубліковано в Статті

Тема вебінару обрана, цілі поставлені, контент-план готовий, платформа знайдена. Далі вам потрібно вирішити, як зібрати людей на вебінар. Ми рекомендуємо запускати рекламну кампанію не менше ніж за 2-3 тижні (а в деяких випадках, краще за 1 або навіть 2 місяці), щоб було достатньо часу на збір, підготовку та підігрів аудиторії…
, Опубліковано в Статті

Презентації — це потужний інструмент, який дійсно продає продукти, ідеї, знання і досвід. Але вся проблема в тому, що привернути увагу, зацікавити і переконати онлайн аудиторію презентацією стає все складніше.
, Опубліковано в Статті

У попередній статті під пильною нашою увагою виявився такий потужний інструмент взаємодії з аудиторією, як сторітеллінг (storytelling) — мистецтво подачі інформації через історії.
, Опубліковано в Статті

У 1886 році фармацевт Джон Пембертон займався створенням цілющої мікстури на основі витяжки з листя коки та африканських горіхів кола. У результаті він отримав відомий у всьому світі напій «Кока-кола». Як йому це вдалося?
, Опубліковано в Статті

Якщо ви плануєте проводити онлайн-семінари, то, швидше за все, у вас виникає питання – а що потрібно для вебінару? Як відібрати матеріал і як його структурувати? Іноді тьютори намагаються вкласти в програму всі свої знання. Однак не можна забувати, що у кожного онлайн заходу повинна бути одна головна мета. Давайте…
, Опубліковано в Статті

Якщо ви вирішили використовувати можливості цифрової епохи і проводити семінари в онлайн форматі, то напевно задавалися питанням, яку програму або сервіс для цього вибрати? Відповідь залежить від ряду факторів – кількість слухачів, якість, зручність і прийнятна ціна. А тому рішення можуть бути різними.
, Опубліковано в Статті

На тлі всебічного розвитку інтернет-комунікації, які продають вебінари, стали ще одним ефективним каналом продажів. І щоб максимально розкрити потенціал цього інструменту по просуненню товарів та послуг, потрібно дотримуватися ряду простих правил. Давайте спробуємо розібрати структуру побудови онлайн-семінару, який продається, відповімо на питання – як створити вебінар безкоштовно і без сторонньої…
, Опубліковано в Статті

Вебінари вже давно стали важливим маркетинговим інструментом і відмінним способом заробітку в інтернеті. Але при цьому, онлайн-семінари для багатьох – це щось нове, що вимагає вивчення і специфічного підходу. Адже перш ніж перенести навчання в онлайн формат, ми повинні розуміти всі аспекти, пов'язані з його проведенням.
, Опубліковано в Статті

  • 1
  • 2
Сторінка 1 із 2
© eTutorium 2014 - 2024 Всі права захищені