Допомога при роботі із сервісом eTutorium

1. Технічні вимоги

  • Ні. Сервіс eTutorium працює у веб-браузері зі стандартними налаштуваннями. Вам не потрібно інсталювати ніякі програми на Ваш комп’ютер.

  • Весь функціонал сервісу eTutorium працює у найбільш популярних веб-браузерах на усіх операційних системах:
    Google Chrome (від версії 41)
    Mozilla Firefox (від версії 39)
    Ми рекомендуємо використовувати останні версії цих веб-браузерів. Завантажити їх можна тут

  • Так. Сервіс eTutorium повноцінно працює у веб-бразуерах під управлінням операційної системи Android (від версії 4.2). Веб-браузери які підтримують:
    Google Chrome (від версії 41)
    Mozilla Firefox (від версії 39)<

    У пристроях під керуванням операційної системи IOS функціонал сервісу буде доступний в наступному релізі.

  • Процесор 2.0 GHz Pentium 4 / CoreDuo і вище. ОЗУ - від 2 Гб.

  • Ми рекомендуємо швидкість інтернет-з'єднання 2 Мб/с та вище. Для забезпечення якісної передачі звуку та відео ми рекомендуємо читати вебінари використовуючи провідний інтернет (за можливістю виключити Wi-Fi).

  • Вам необхідно мати мікрофон, навушники (акустичні колонки) та веб – камеру.

2. Загальні

  • Необхідно зареєструватись. Вам одразу надається тариф «Тест» та Ви зможете проводити вебінари та конференції.

  • Ні, тестовий тариф обмежений лише кількістю учасників (до 10 осіб) та терміном дії (14 днів). Доступний весь функціонал сервісу.

  • Ні. Ви можете проводити вебінари з будь-якого комп’ютеру, який має доступ до Інтернету.

  • Ведучий – це користувач, який транслює зображення зі своєї веб-камери, керує слайдами, опитуваннями .файлами, а також демонструє свій робочий стіл.

  • Організатор вебінару завжди виступає у ролі першого ведучого. Ведучим може стати будь-який учасник вебінару. Учасник відправляє запит організатору вебінару, і організатор може назначити цьому учаснику роль ведучого.

  • Учасник – це користувач, який самостійно зареєструвався на вебінар або отримав персональне запрошення по email від організатора вебінару. Учасник має доступ у кімнату проведення вебінару та до усіх матеріалів вебінару. Також учасникам вебінару доступний онлайн-чат.

    Учаснику вебінару не потрібно створювати обліковий запис на сервісі eTutorium.

  • Так. Ви можете кастомізувати сторінку з описом вебінару у розділі «Додатково» при редагуванні вебінару.

  • Перелік учасників доступний у розділі «Учасники». Також можна додатково налаштувати відправку повідомлень по e-mail про реєстрації нового учасника.

  • Система eTutorium підтримує формати ppt, pptx, pdf, doc, docx, odt, jpg, png, gif та інші формати зображень та фотографій. Презентації та документи які завантажуються розбиваються на слади по сторінкам.

    Для чіткого та якісного перетворення презентацій у слайди рекомендуємо використовувати в презентаціях шрифти Arial або Tahoma с кеглем не меньше 14. Також рекомендуємо використовувати функцію згладжування шрифтів в MS PowerPoint (Clear Type).

  • Так. Ви можете додавати файли будь-якого типу. Обмежень по розміру файлу – до 10 Мб.

  • Ви можете завантажувати презентації та файли як до початку вебінару, так і під час проведення вебінару.

  • У особистому кабінеті у списку запланованих вебінарів клікніть «Старт вебінару». У процесі редагування вебінару ця кнопка також доступна.

  • Клікнувши «Швидкий старт», Ви одразу запускаєте трансляцію вебінару. У режимі трансляції Ви можете додавати файли, слайди, опитування та тести, а також запрошувати учасників.

  • Ви можете розіслати запрошення учасникам по e-mail у розділі «Учасники». Список e-mail можна ввести вручну, завантажити із файлу або скопіювати з минулих вебінарів. Також ви можете скопіювати посилання на вебінар у розділі «Головне» та розмістити її на своїй сторінці у соціальній мережі або на сайтах.

  • Так. Ви можете створювати опитування та тести. Опитування та тести можна створювати до початку вебінару. Підсумки опитувань та тестів доступні у онлайн режимі, а також зберігаються у архіві вебінару, який доступний у особовому кабінеті організатора.

  • Так, ви можете показувати робочий стіл комп’ютеру у режимі вебінару.

  • Вам необхідно запустити вебінар, і в момент, коли Ви хочете розпочати запис, необхідно клікнути «Розпочати запис» у правому верхньому куті зони проведення вебінару. У записі можна роботи паузи, клікнувши на відповідній кнопці. Завершення запису здійснюється по кліку на кнопці «Завершити запис» або кліку на «Завершити вебінар».

  • Так. Запис вебінару доступний у архиві вебінара у особистому кабінеті. За замовчуванням запис вебінару доступний усім учасникам цього вебінару. Організатор може заборонити доступ до усіх учасників вибірково до запису вебінару.

  • При обриві інтернет-з’єднання система запропонує Вам перепідключитись до серверу, після цього запис Вашого вебінару буде продовжено автоматично.

  • Ні. Змінити данні минулого вебінару неможливо. Можна створити новий вебінар на підставі минулого, клікнувши «Копіювати» у списку минулих вебінарів. У новий вебінар скопіюються усі файли, презентації, опитування та тести, а також список учасників.

  • Так. Ви зможете інтегрувати на свій сайт сервіс вебінарів, що дозволить користувачам переглядати вебінар прямо з вашого сайту. API для інтеграції заходиться у особистому кабінеті у розділі «Профіль»

3. Безпека

  • Так. Ваші вебінари та конференції повністю безпечні та приватні. Наш сервіс використовує захищений канал з сертифікатом безпеки Secure Sockets Layer (SSL) та шифруванням даних 128-bit Advanced Encryption Standard (AES). Інформація у нашій системі зберігається тільки у шифрованому вигляді.

  • Наш сервіс використовує стандартне HTTP з’єднання. Тож тому не потребує додаткового налаштування в антивірусних програмах та фаєрволах.

  • Так. В першу чергу ми використовуємо cookies для того, щоб надати Вам безпечний доступ до Вашого облікового запису.

  • Так. Ви можете увімкнути підтвердження реєстрації учасників на вебінар. Учасники будуть залишати свої заявки, а ви будете підтверджувати їх реєстрацію. Також Ви можете видалити реєстрацію учасника або заблокувати учасника під час проведення вебінару. Такий учасник вимикається від вебінару, йому зачиняється доступ до чату та матеріалам вебінару.

4. Оплата

  • Так. Після реєстрації Вам надається тариф «Тест» з усіма функціями на 14 днів. Данні платіжної картки вносити не потрібно.

  • У особистому кабінеті у розділі «Біллінг» оберіть відповідний тариф та клікніть «Оновити». Після того, як Ви введете платіжні реквізити, Ви зможете сплатити та перевести поточний тариф у платний.

  • На сторінці тарифів ви зможете обрати оптимальний тариф виходячи із потреб вашого бізнесу. Також Ви можете зв’язатись із менеджером у випадку нестандартної ситуації для обговорення індивідуального тарифу.

  • Так, ви можете сплатити проведення разовго вебінару на необхідну вам кількість людей у особистому кабінеті у розділі «Білінг» у будь-який зручний для вас спосіб.

  • Ви можете сплатити по рахунку, картою Mastercard/Visa або у будь-який зручний для Вас спосіб з використанням платіжної системи «Робокаса». Спосіб оплати можна обрати у розділі «Білінг» у особистому кабінеті.

  • У приватному кабінеті у розділі «Білінг» відображається Ваш поточний тариф та строк його дії.

  • У особистому кабінеті у розділі «Білінг» оберіть відповідний тариф та клікніть «Оновити». Далі оберіть платіжний спосіб та здійсніть оплату. Після сплати Вам підключиться обраний тариф.

  • Немає ніяких прихованих платежів за використання сервісу eTutorium.

© eTutorium 2014- 2016 Всі права захищені