Як зібрати людей на вебінар


Якщо ви вже проводите вебінари або тільки збираєтеся запровадити цей інструмент ваш бізнес, то в будь-якому випадку перед вами стоїть питання – як зібрати людей на вебінар і забезпечити собі запланований дохід? Насправді в цьому немає нічого складного. Завжди і скрізь діють одні і ті ж закони маркетингу. Все, що вам потрібно – це ряд послідовних і продуманих дій незадовго до онлайн заходи.

Вибір назви вебінару

Перше, на що звертають увагу – це тема вашого вебінару. І правильно сформулювавши її, можна домогтися більшого інтересу з боку цільової аудиторії. Назва має бути лаконічною і зрозумілою, а головне – відображати сутність вебінару, заманювати слухачів. Вони повинні розуміти, чому так важливо прийняти участь у вашому онлайн-семінарі. Назва теми зіграє важливу роль і в подальшому, коли справа дійде до розсилок, реклами в соціальних мережах та на сайтах.

Зробіть посадкову сторінку вебінару

На платформі eTutorium, при створенні онлайн-семінару користувач отримує і посадкову сторінку, на якій буде вказана тема, програма, дата проведення, а також реєстраційна форма для слухачів. На цій сторінці ви можете розмістити анонс вебінару, де важливо зробити акцент на тій корисній інформації, яку впізнають люди. А головне, залишивши заявку, ваші слухачі реєструють адресу своєї електронної пошти, за якою можна зробити розсилку.

Е-mail розсилка

Якщо у вас вже є в наявності зібрана база передплатників, підготовлений текст і макет інформаційної розсилки, ви можете відправляти своїм передплатникам лист на електронну пошту із запрошенням на вебінар. Важливо з різних сторін донести думку до потенційних клієнтів, якомога переконливіше розписуючи переваги вашого онлайн-семінару. Такі розсилки варто повторювати декілька разів, розповідаючи про деталі майбутнього заходу і нагадуючи час його проведення. Функціонал порталу etutorium.com.ua дозволяє з легкістю налаштувати розсилку-нагадування для заздалегідь зареєстрованих слухачів.

Реклама у соціальних мережах

Одним з найсильніших інструментів реклами є соціальні мережі. Визначте, в якій з них багато користувачів вашої цільової аудиторії. Знайдіть в групи, які відповідають тематиці вебінару. У них ви можете розміщувати пости і починати обговорення, щоб донести інформацію до більшого числа людей. Також, створіть захід і запросіть туди ваших друзів. Можна скористатися і платною рекламою на публічних сторінках.

Пости в блогах та на сайтах

Дайте інформацію про захід на вашому сайті або блозі розкрийте для передплатників цінність присутності на вебінарі. Не забудьте в тексті кілька разів вказати посилання на вашу посадкову сторінку. Це бажано робити на самому початку і в кінці статті. Також, інформацію можна розмішати на сторонніх сайтах і форумах. Це дозволить конвертувати частину читачів в учасників онлайн-семінару.

Проводьте безкоштовні вебінари

Щоб розширити базу передплатників, а також підтримувати інтерес з боку вже наявних, дуже корисно періодично проводити . Вони можуть тривати до години, це не так багато, проте чарівне слово «безкоштовно» дозволить вам побачити багато нових людей, частина з яких цілком може відвідати і подальші ваші заходи.

Реклама – душа торгівлі

Дуже важливо, крім підготовки, весь час вести роботу по підтриманню інтересу аудиторії до вебінару, аж до його початку. Приділіть увагу рекламі, розбийте все на пункти, заплануйте час кожної дії та час проведення вебінару, який варто підбирати з урахуванням особливостей аудиторії. Зробіть все від вас залежне, і ви отримаєте щедру винагороду за свої зусилля.

© eTutorium 2014 - 2024 Всі права захищені