Як зробити вебінар, який продає: корисні поради


На тлі всебічного розвитку інтернет-комунікації, які продають вебінари, стали ще одним ефективним каналом продажів. І щоб максимально розкрити потенціал цього інструменту по просуненню товарів та послуг, потрібно дотримуватися ряду простих правил. Давайте спробуємо розібрати структуру побудови онлайн-семінару, який продається, відповімо на питання – як створити вебінар безкоштовно і без сторонньої допомоги. А також, обговоримо корисні поради по роботі з аудиторією.

Promo вебінар

Метою промо-вебінарів є реклама наступних онлайн-семінарів, інших продуктів, а також збір бази email-адрес. Так, компанія «Актив» у своїй роботі активно використовує інструменти безкоштовних вебінарів для просунення курсів дистанційного навчання та впровадження спеціалізованого бухгалтерського софту. Як показує наш досвід, така практика забезпечує нові замовлення і дозволяє значно збільшити лідогенерацію.

Як ви човен назвете...

Визначившись з тематикою вебінару ми повинні правильно його назвати. Можна з упевненістю сказати, що назва – перше, що ми помічаємо. І його значення важко переоцінити, адже у вас є буквально декілька секунд, щоб зацікавити потенційного клієнта. Як це зробити? Для початку потрібно чітко виділити аудиторію, до якої ви звертаєтесь, зрозуміти її проблеми та потреби. Та у заголовку запропонувати рішення. Назва має бути ємною і інформативною. Важливо пам'ятати, що краще за все впадають в очі перші і останні три слова, добре запам'ятовуються цифри. А якщо заголовок виходить досить великим, спробуйте розбити його на дві частини.

Зробіть анонс, який продає

Якщо назва вдалася, то ви виграли трохи часу і уваги вашого майбутнього клієнта. Але не варто спокушатися, тридцять секунд, максимум хвилина – це все, що у вас є. А тому стисло опишіть основні питання, які розкриє ваш вебінар. Тут головне дати зрозуміти, яка буде вигода від перегляду. Тому що тільки особиста вигода може змусити когось витратити свій вільний час і відвідати онлайн захід. Анонс повинен включати в себе короткий опис вебінару (не більше 300 символів) і програму. Слідкуйте за тим, щоб кожен пункт був актуальним для вашої аудиторії, в іншому випадку краще його не вказувати.

Реклама та підготовка контенту

Зрозуміло, те про що ми говорили вище, потрібно донести до цільової аудиторії на її мові. А тому обов'язково займіться рекламою вебінару. Для цього можете використовувати як розсилку по готовій базі, так і пости на тематичних форумах та в соціальних мережах. Найважливішим є процес підготовки контенту. Від його якості залежить успіх заходу. Структуруйте текст таким чином, щоб усі розділи відповідали на важливі питання, не залишаючи недомовленості. Намагайтеся ілюструвати кожен пункт за допомогою інфографіки, зображень, схем та таблиць.

Проведення вебінару

На промо-вебінарі ви розкриваєте заявлену тему. Дуже важливо дати такі поради, які здатні вказати шлях вирішення проблеми. На цьому етапі ви повинні максимально продемонструвати професіоналізм, щоб в аудиторії виникло бажання стати вашим лояльним клієнтом і відвідати наступні платні заходи або оформити замовлення на інший продукт. Є ряд прийомів, які варто активно використовувати для того, щоб підвищити активність аудиторії та тримати її в тонусі протягом усього вебінару:

  • Конкурси. Проведення конкурсів – це швидкий і дуже ефективний спосіб розігріти холодну аудиторію. І це відповідь на питання – як зробити вебінар безкоштовно дуже якісним і інтерактивним. Потрібно пам'ятати, що сонний слухач – поганий покупець.
  • Питання. Хороші питання не тільки залучають аудиторію в процес, але і дають змогу вам зібрати потрібну інформацію про запити і можливості майбутніх клієнтів, а також налаштувати їх на прийняття вашої пропозиції.
  • Спеціальні вправи. Цей метод полягає в тому, що ви даєте можливість слухачам знайти ефективне вирішення актуальних для них питань, шляхом виконання спеціальних вправ. Якщо рішення буде знайдено швидко, то ви придбаєте «експертність» в очах аудиторії.
  • Акції, унікальні пропозиції. Зробіть унікальна пропозиція, конкретне і таке, якого немає у конкурентів. А головне, обмежена за часом, тому потрібно вирішувати якнайшвидше. Це стане останньою монетою на чаші терезів на користь покупки вашого продукту або рішення стати передплатником.

Заклик до дії

Закінчити добре коротким анонсом наступних вебінарів і цікавим відеороликом, щоб посилити емоційний контакт з аудиторією. Після цього ви робите заклик до дії і даєте посилання, по якій слухачі переходять до реєстрації або оформлення замовлення. Щоб підігріти інтерес клієнтів запропонуйте акцію, наприклад, знижку першим слухачам, що оплатили онлайн-семінар.


Таким чином, ви зможете вирішити завдання по просуванню ваших продуктів і створення бази передплатників. Не забувайте, що цей процес не закінчується після завершення вебінару. Адже ви можете активно працювати з записом, надаючи її в безкоштовному доступі в якості реклами. Не бійтеся пробувати, експериментувати і головне – вірити в те, чим займаєтеся. Саме це і є головним секретом успіху вебінару який добре продається.

© eTutorium 2014 - 2024 Всі права захищені