10 способів зібрати на вебінар цільову аудиторію


Тема вебінару обрана, цілі поставлені, контент-план готовий, платформа знайдена. Далі вам потрібно вирішити, як зібрати людей на вебінар. Ми рекомендуємо запускати рекламну кампанію не менше ніж за 2-3 тижні (а в деяких випадках, краще за 1 або навіть 2 місяці), щоб було достатньо часу на збір, підготовку та підігрів аудиторії ...

Отже, де і як зібрати аудиторію для вебінару?

Для створення ефективної кампанії по залученню слухачів не потрібно бути геніальним маркетологом, харизматичним онлайн-тренером або супер-копірайтером. Вам потрібно просто впровадити в роботу ці 10 ефективних і простих у застосуванні каналів лідгена, з якими Ви зможете залучати потужний потік аудиторії на власні платні онлайн-заходи.

1. Посадкова сторінка під захід (Landing Page)

Це скоріше не спосіб, а головний must-have інструмент для залучення аудиторії — кінцевий пункт, куди слухачі потрапляють із різних каналів просування (про які ми поговоримо нижче). На посадковій сторінці розмістіть анонс вебінару з усією необхідною інформацією (тема вебінару, дата/час, ім'я лектора, ціна). Якщо захід безкоштовний, то тут ви будете збирати контакти потенційних клієнтів, якщо платний — у вас має бути повноцінна лідогенеруюча сторінка (sales letter), наповнена якісним текстом із закликом до оплати участі.

По можливості запишіть невеличке промо-відео із запрошенням. Акцентуйте увагу на унікальних фішках, про які дізнаються слухачі, про цінності, якими ви бажаєте поділитися з ними на вебінарі, про вигоду, яку вони отримають в результаті. Ви навіть можете злегка відкрити завісу і показати частину презентації, щоб ще більше розтопити інтерес аудиторії. Розмістіть на лендінгу форму реєстрації, де люди зможуть залишати свої контактні дані для отримання посилання на вебінар. Пам'ятайте, що першочергова мета посадкової сторінки — це конвертація вхідного трафіку з відвідувачів в слухачів. Зробіть її інтуїтивно зрозумілою і ведучою виключно до цільової дії — реєстрації на вебінар.

Посадкова сторінка під захід

2. Соціальні мережі (SMM-просування)

Коли бюджет на просування вебінару обмежений, соціальні мережі стають одним з головних інструментів залучення аудиторії (звичайно, за умови, що там вже є активність і цільова аудиторія). Крім того, можна замовити зовнішню рекламу у великих тематичних спільнотах і групах.

Не потрібно перетворювати свою стрічку в суцільні анонси вебінарів. Спілкуйтеся з аудиторією, давайте цінний контент, розважайте (так, саме за цим зазвичай йде користувач у соцмережу). Встигайте вчасно видаляти спам. Не обмежуйтеся традиційними Facebook, Twitter, G +, ВКонтакте. Іноді пост в Instagram, Pinterest або LinkedIn здатний принести більший відгук.

Соціальні мережі

3. Е-mail розсилка

Активно анонсуйте захід для своєї бази потенційних клієнтів. Цей канал лідгена залишається найефективнішим методом залучення учасників. Не бійтеся розповісти і навіть кілька раз нагадати про себе. Залишайтеся на слуху — деяким людям потрібно почути про щось більше 1 разу, перш ніж прийняти рішення. І пам'ятайте про головне правило e-mail маркетингу: ваш лист-запрошення не повинен бути просто нав'язливим закликом до покупки. Давайте корисний контент, використовуйте історії, вставляйте відгуки та рекомендації людей, які вже брали участь у ваших вебінарах або купували ваші продукти. Пишіть так, щоб «зачепити», зацікавити, переконати навіть тих людей, які були абсолютно не зацікавлені в участі у вебінарі.

Якщо ви вебінаріст-початківець, ви можете купити e-mail розсилку з обраної теми. Якщо у вас ще немає партнерів з хорошими базами, Ви можете залучити авторів листів, які спеціалізуються у вашій сфері, і домовитися, щоб вони проанонсували ваш онлайн-захід для власної аудиторії.

4. Партнерські програми

Партнерські програми

«Партнерський маркетинг» - це дуже популярний і маловитратний спосіб просування будь-яких онлайн-заходів, особливо для новачків. Знайдіть розкручені сайти, блоги або портали, які працюють із вашою цільовою аудиторією і пропонують неконкурентні продукти, запропонуйте їм розмістити анонс вашого вебінару (банер, стаття, новина або посилання на посадкову сторінку) в обмін на рекламу продукту партнера на своєму сайті.

Умовою для такої співпраці може бути і % від оплати залучених слухачів або фіксована сума за певний термін розміщення реклами. Тут партнери розміщують інформацію на своїх ресурсах, а ви за допомогою спеціального сервісу відстежуєте реферальні посилання і визначаєте, від кого конкретно прийшов учасник.

5. Блоги і сайти

Щодня ви витрачаєте час на те, щоб створити пост, написати повідомлення або розмістити новину. А можливо, ви більш глибоко і масштабно поринаєте у формування контенту, і регулярно публікуєте авторські матеріали, експертні статті, корисні огляди тощо.

Люди читають. Люди коментують. Людям цікаво. Люди переймаються до вас довірою і бажають дізнатися більше про ваші інфопродукти. Як результат: ви періодично гармонійно вплітаєте в блог повідомлення про майбутні онлайн-заходи на конкретні теми (з посиланням на сторінку реєстрації), розкриваєте цінність і вигоди вебінару для слухачів. І конвертуєте читачів свого блогу в учасників.

6. Тематичні форуми

Згадайте, де в Інтернеті знаходяться ваші потенційні слухачі? Міні-дослідження забезпечить список тематичних форумів, де ви зможете розмістити інформацію про свій вебінар. Тривалий і не найпростіший спосіб, так як учасники форумів довіряють лише перевіреним авторам, які вже давно зареєстровані на форумах і мають високі показники «репутації». А ось фінансові витрати тут мінімальні. Простіше кажучи, працюйте з форумами. Але! Не приділяйте їм першочергове значення — використовуйте лише тоді, коли інші інструменти просування вже налаштовані і приносять свої результати.

7. Контекстна реклама в пошукових системах

Здебільшого мова йдеться про Google AdWords і Яндекс Директ. Отже, визначте ключові слова, які допоможуть вашій аудиторії знайти посадкову сторінку, на яку і потрібно буде налаштувати платний трафік.

Ефективна рекламна кампанія в пошукових системах вимагає часу на налаштування (від декількох годин до декількох днів). Дуже важливо постійно підтримувати кампанію: відстежувати розміщення оголошень, ставки на кожне оголошення, CTR та ін. параметри. Причому простота контекстної реклами, яка може здатися на перший погляд, оманлива. І це вже не кажучи про SEO. Якщо не розібратися з усіма нюансами цього каналу лідгена, ваші гроші будуть викинуті на вітер. Краще знайдіть грамотного експерта по контекстній рекламі. Порада: обирайте тільки перевірених PPC-фахівців або тих, хто працює не за кліки, а за % або оплату по кількості реєстрацій.

Контекстна реклама в пошукових системах

8. Промо-вебінари

Проводьте безкоштовні промо-вебінари для продажу платних. Це найкращий спосіб зарекомендувати себе як експертного ведучого, підігріти аудиторію і схилити її до подальшої покупки. Але це за умови, що у вас дійсно корисний матеріал, цікава подача інформації. Звичайно, не варто часто проводити промо-заходи, тому що з'являється ризик отримати сильний потік «халявщиків». А це вам ні до чого.

9. Використовуйте магію візуалізації

Ми живемо в епоху візуального маркетингу, тому по максимуму використовуйте візуальний контент, щоб розповісти про свій вебінар. А чи знаєте Ви, що наш мозок обробляє візуальні сигнали в 60000 разів швидше, ніж текстові. Так от, фотографії, картинки, банери, інфографіка — все це разом із грамотно складеними підписами приверне увагу цільової аудиторії і спокусить її зареєструватися на ваш захід. Розміщуйте ці зображення в Facebook, Instagram, Pinterest та інших візуальних мережах. І не забувайте супроводжувати їх посиланнями для реєстрації.

10. Використовуйте авторитет вашого спікера

Якщо ви залучили в якості ведучого вебінару гостьового спікера, цілком нормально в діловій формі попросити його проанонсувати захід на своїх ресурсах (блог, сайт, розсилка). Але не нав'язуйте себе і не вимагайте реклами. Якщо він погодиться на промоушн — чудово, розцінюйте це як додатковий бонус і ніколи не робіть обов'язковою умовою співпраці.


До речі, зовсім недавно в нашій Академії пройшов майстер-клас «Формула успішного вебінару», де Антон Воронюк розповів про те, як залучити людей на онлайн-захід на прикладі практичного кейсу Академії інтернет-маркетингу «WebPromoExperts».

А повний запис майстер-класу «Формула успішного вебінару» Ви можете подивитися тут.

© eTutorium 2014 - 2024 Всі права захищені