, Published in Блог

Протистояння між семінарами і вебінарами можна порівняти з одвічною конкуренцією між білявками і брюнетками: кожна має свої характерні особливості і “родзинки”, котрі, втім, знаходять своїх поціновувачів. Ми вирішили розставити усі крапки над “і” та з’ясувати ключові відмінності вебінарів від семінарів, їх переваги та недоліки.


, Published in Блог

Інформація, інформація, інформація ... В епоху інформаційного перевантаження у ведучого онлайн-заходу зростає ризик залишитися непоміченим, незрозумілим, недочутим. Тут і починається справжня «битва за увагу аудиторії»


, Published in Блог

Тема вебінару обрана, цілі поставлені, контент-план готовий, платформа знайдена. Далі вам потрібно вирішити, як зібрати людей на вебінар. Ми рекомендуємо запускати рекламну кампанію не менше ніж за 2-3 тижні (а в деяких випадках, краще за 1 або навіть 2 місяці), щоб було достатньо часу на збір, підготовку та підігрів аудиторії ...


, Published in Блог

Презентації — це потужний інструмент, який дійсно продає продукти, ідеї, знання і досвід. Але вся проблема в тому, що привернути увагу, зацікавити і переконати онлайн аудиторію презентацією стає все складніше.


, Published in Блог

У попередній статті під пильною нашою увагою виявився такий потужний інструмент взаємодії з аудиторією, як сторітеллінг (storytelling) — мистецтво подачі інформації через історії.


, Published in Блог

У 1886 році фармацевт Джон Пембертон займався створенням цілющої мікстури на основі витяжки з листя коки та африканських горіхів кола. У результаті він отримав відомий у всьому світі напій «Кока-кола». Як йому це вдалося?


, Published in Блог

Якщо ви плануєте проводити онлайн-семінари, то, швидше за все, у вас виникає питання – а що потрібно для вебінару? Як відібрати матеріал і як його структурувати? Іноді тьютори намагаються вкласти в програму всі свої знання. Однак не можна забувати, що у кожного онлайн заходу повинна бути одна головна мета. Давайте розглянемо поетапний процес створення і систематизації контенту для вебінару.


, Published in Авторська колонка Анни Верби

Отже, ви створили онлайн-курс, в якому врахували всі мої рекомендації, та який за всіма вашим прогнозами повинен користуватись попитом. Тепер саме час задатись питанням: як його продавати?


, Published in Авторська колонка Анни Верби

Усім нам відомо, що електронний курс повинен захоплювати своїм сюжетом та перетворювати, часом суху, теорію в захоплюючий навчальний матеріал. Тонкощами створення ефективного та раціонального навчання займається наука педагогічного дизайну, яка направлена на максимальне залучення слухача від початку проходження курсу і до його завершення.


, Published in Авторська колонка Анни Верби

Отже, ви експерт в певній галузі знань. У вас за плечима багатий досвід викладацької діяльності та значний список учнів і випускників. Але що робити, якщо місто, в якому ви живете і творите вичерпав свій ресурс, а бажаючі отримати унікальні знання знаходяться на досить віддаленій відстані?


  • 1
  • 2
Сторінка 1 із 2
© eTutorium 2014- 2016 Всі права захищені